L’alcaldessa de Cerdanyola, Carme Carmona, ha homenatjat a la centenària Teresa Lucena, que ha celebrat l’aniversari acompanyada per la seva família en un restaurant de la ciutat.
L’alcaldessa ha lliurat un diploma, un ram de flors i la insígnia de plata amb l’alzina de Cordelles, que la senyora Lucena ha acceptat molt emocionada.
Amb aquest homenatge l’Ajuntament vol transmetre l’afecte de tota la ciutat a les persones que tenen la sort d’arribar a ser centenàries.