El Museu d'Art de Cerdanyola ha acollit una jornada PIMESTIC, organitzada pel Pla PIMESTIC i l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local, en la que s’ha presentat el nou Servei d’orientació de posicionament web. Aquest Servei permet a les empreses rebre un informe de millores de mans d’un expert en màrqueting electrònic homologat per la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu de millorar la seva visibilitat a la xarxa i així augmentar el volum de negoci en línia.
La tinenta d’alcaldia Consol Pla destaca que la jornada celebrada "és una mostra de l’aposta que des de l’Ajuntament es fa per les tecnologies de la informació, així com “un reflex de la voluntat de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local d’acompanyar a les empreses en aquest procés de digitalització exterior i optimització de la seva competitivitat”.
En aquest sentit, la regidora recorda que “s’ha posat en marxa un espai municipal virtual amb l’objectiu de fer la màxima difusió dels polígons i empreses ubicades al nostre municipi per tal de promocionar-les a l’exterior, www.cerdanyolaindustria.cat”.
Una quarantena d’empresaris van assistir Jornada amb l’objectiu d’aprofitar al màxim tots els recursos que ofereix Internet a l’hora de vendre i difondre els seus productes i serveis.
El posicionament web és una de les tècniques més utilitzades, ja que ofereix a les empreses l’oportunitat de situar el seu web entre els primers resultats de les cerques relacionades amb la seva activitat comercial. Segons Google, el principal cercador a Internet, els 3 primers resultats que es mostren per qualsevol cerca són els que capten el major nombre de clics dels usuaris.
Consol Pla comenta que “la jornada vol mostrar als empresaris com la millora de la visibilitat d’un site corporatiu és una de les opcions més efectives per aconseguir que un web generi negoci a la xarxa”.
Foto: Ajuntament (JRU)