Els veïns dels edificis sense ascensors de Cerdanyola poden sol·licitar des del passat 22 de desembre els ajuts que han de servir per instal·lar ascensors i suprimir barreres arquitectòniques als edificis d'habitatges. Tota la ciutat de Cerdanyola pot beneficiar-se d’aquests ajuts amb una subvenció del 60%, segons l'actuació de què es tracti, o del 70% en el cas dels àmbits d'actuació d'especial interès com La Sínia, Centre-Banús i Fontetes, on els estudis realitzats indiquen que són els més afectats per la falta d’ascensors.
Les persones interessades a accedir a aquest ajut poden obtenir més informació i descarregar els impresos de sol·licitud a la pàgina web del Consorci Metropolità de l'Habitatge (www.cmh.cat). Les instàncies s’han de presentar a l'Oficina d'Habitatge (passeig de Cordelles nº 1).
El regidor d’Habitatge, Javier Montes, destaca que aquesta és una bona oportunitat per instal·lar ascensors a un cost més reduït i per eliminar les barreres arquitectòniques amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitats. Des del govern municipal es valora positivament aquestes subvencions que doten a la ciutat de la màxima accessibilitat possible per a les persones.