L’orquestra Joves Músics del Vallès (JMV) de l’Agrupació Musical de Cerdanyola oferirà diumenge vinent, a partir de les les 21,15 hores, a l’església de Sant Martí el concert de Sant Esteve, on la formació celebrarà el primer aniversari de la seva estrena sobre el mateix escenari. Les entrades, que tenen un preu de 6 euros, ja es poden adquirir de forma anticipada a les guixetes de l'Ateneu o el mateix dia del concert a l'església de Sant Martí.
Sota la direcció del director convidat Carles Miró, l’orquestra JMV interpretarà un repertori dividit en dues parts. En la primera, oferiran algunes de les grans obres de la música clàssica com l’Adagio d’Albinoni, la suite Peer Gynt, d’Edvard Grieg i les Melodies Elegíaques del mateix Gynt. A la segona part, l’orquestra interpretarà obres dels reis dels concerts d’any nou vienesos: la família Strauss. Destacaran obres com la Pizzicatto Polka, la Marxa Radetzky o el Vals de l’Emperador.
L'orquestra JMV és una de les tres formacions actives l’Agrupació Musical de Cerdanyola. La constitueixen més de 20 músics cerdanyolencs i de diferents poblacions del Vallès i del Barcelonès i serà la cinquena producció que oferirà a la ciutat des de la seva fundació fa ja un any.