La tinenta d’alcaldia de l’à mbit de Desenvolupament Econòmica Local, Consol Pla, acompanyada de la junta dels paradistes del Mercat de Serraperera han lliurat 10 carros plens de productes de la llotja que es van sortejar, entre els clients, el passat 23 de desembre.
El sorteig forma part de la campanya nadalenca d’aquest 2010 que l’Associació de Concessionaris del Mercat Municipal de Serraperera ha volgut fer per acostar a la ciutadania al mercat i fer de la qualitat i diversitat dels productes que ofereixen i del tracte expert i personalitzat, els actius d’una campanya de Nadal pensada per a premiar a la clientela.Les campanyes de Nadal als Mercats Municipals són una iniciativa dels concessionaris que hi treballen amb el suport de l’Ajuntament de Cerdanyola i l’Àrea de Comerç de la Diputació de Barcelona.
Foto: Ajuntament (JRU)