GoldenPark.es, empresa cerdanyolenca d'apostes esportives i casino en línia, s'ha convertit en Patrocinador Oficial del Club Esportiu Leganés i Casa d'Apostes Oficial del mateix. La presentació i signatura de l'acord es va dur a terme a la seu del Club a l'Estadi Municipal Butarque a la ciutat de Leganés.
Aquest acord és per a Felipe Moreno, vicepresident del Leganés, "la culminació d'un treball conjunt, dilatat i constant en el temps, ja que no és fruit dels nostres recents èxits esportius, sinó que comença el 2013, quan el Leganés jugava a segona Divisió B". Per a Joan Sanahuja, vicepresident de GoldenPark.es, "és una mostra de confiança en els valors d'un Club de proximitat, capaç de multiplicar els seus recursos a partir de constància i tenacitat, jugant amb intel·ligència cada pas, i amb el benefici de la sort, amb la qual GoldenPark.es estem familiaritzats".
L'entrenador Asier Garitano i el capità de l'equip Martín Mantovani van aprofitar l'ocasió per manifestar el seu compromís amb el Club en tots els seus aspectes.
Per a Xavi Coma, director de Màrqueting, "aquesta quarta temporada de patrocini de GoldenPark.es ens permetrà revalidar la nostra posició en les estratègies de branding del CD Leganés, a la part posterior de la samarreta de la primera i segona equipació i la de passeig, presència a l'estadi, i els altres canals de comunicació del Leganés, xarxes socials, promocions i merchandising".