El Ple del mes de desembre a l'Ajuntament de Cerdanyola, celebrat el passat dijous, va ser el primer que es va poder seguir en directe per internet, amb so i imatge, des del portal municipal www.cerdanyola.cat. La prova es va tancar amb èxit, atès que a l’inici del Ple hi havia 37 persones connectades i en el moment de més afluència es va arribar a les 80 connexions, a l’entorn de les 22 hores. Al final del Ple, eren 73 les connexions.
Des del govern municipal s’ha valorat molt positivament aquesta experiència que ha estat possible gràcies als tècnics de l’Ajuntament, tant de l’emissora municipal com dels serveis informàtics de la casa.
