Les JERC celebren el seu congrés comarcal a Cerdanyola - A FONS VALLES hemeroteca

A FONS VALLES hemeroteca

El diario digital de Cerdanyola y Ripollet

Últimas noticias

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Les JERC celebren el seu congrés comarcal a Cerdanyola

Les Joventuts d’Esquerra Republicana de Catalunya (JERC) varn celebrar el passat 18 de desembre el seu congrés comarcal a Cerdanyola, concretament a l'Espai Enric Granados. El motiu del congrés, de caràcter ordinari, era renovar la permanent comarcal, màxim òrgan de gestió de les JERC a la comarca, i escollir-ne també nou portaveu.
La nova permanent, encapçalada per Eduard González, de Terrassa, havia de recollir el testimoni del fins ara portaveu comarcal Enric del Amo, de Cerdanyola. El portaveu sortint, en el seu informe de gestió va destacar la capacitat de les JERC Vallès Occidental per dur a terme accions de caràcter reivindicatiu i formatiu a la comarca. A més a més, Enric del Amo va afegir “malgrat els temps complicats, les JERC sempre mantindrem la nostra capacitat de treball a la comarca i, fins i tot, hem augmentat en militància”. Enric del Amo també va dir que “el projecte nacional de les JERC sempre l'acompanyara, però que ara és el moment de dedicar-me totalment al projecte municipal d'Esquerra i les JERC a Cerdanyola”.
En la presentació del nou portaveu comarcal, el candidat Eduard González va presentar el seu programa basat en una línia expansiva. El nou portaveu va voler remarcar que la prioritat més important de la nova permanent comarcal serà la de mantenir presència en aquells municipis sense militants i obrir noves seccions locals.
A continuació, es van anar presentant la resta de secretaries formades per
gent d’arreu de l’Occidental: Katia Samper, secretària d’organització (Ripollet); Bernat Picornell, secretari de coordinació interna i premsa (Sant Cugat); Nico Valle, secretari de finances (Cerdanyola); Mireia Bercial, secretària de web i comunicació 2.0 (Terrassa); Marc Romera, secretari d’activisme (Santa Perpètua de la Mogoda).
La clausura del congrés comarcal va anar a càrrec de Gerard Coca, portaveu nacional de l’organització. Coca va destacar la constant capacitat de treball i fer feina que caracteritza la comarca del Vallès Occidental i va animar als assistents del congrés a seguir treballant perquè malgrat totes les circumstàncies que ens puguin envoltar en qualsevol moment, siguin bones o dolentes, “hem de seguir alliberant el país, la lluita no s’ha acabat”.
Foto: JERC

Pages