L'Associació d'Espectadors del Teatre del Mercat Vell de Ripollet ha destinat a la Marató de TV3 2010 el 10% de la taquilla de la representació de 'Natale in Casa Cupiello', celebrada el passat divendres al Teatre-Auditori. La quantitat aportada a la campanya solidària ha estat de 110 euros. A la imatge, els actors de La Perla 29, encapçalats per Pep Cruz, posen a l'escenari del Teatre-Auditori amb una part del públic assistent a la representació.Foto: Associació d'Espectadors de Ripollet