L'Associació d'Espectadors de Ripollet destina a la Marató de TV3 2010 una part de la taquilla de la representació de 'Natale in Casa Cupiello' - A FONS VALLES hemeroteca

A FONS VALLES hemeroteca

El diario digital de Cerdanyola y Ripollet

Últimas noticias

Post Top Ad

Responsive Ads Here

L'Associació d'Espectadors de Ripollet destina a la Marató de TV3 2010 una part de la taquilla de la representació de 'Natale in Casa Cupiello'

L'Associació d'Espectadors del Teatre del Mercat Vell de Ripollet ha destinat a la Marató de TV3 2010 el 10% de la taquilla de la representació de 'Natale in Casa Cupiello', celebrada el passat divendres al Teatre-Auditori. La quantitat aportada a la campanya solidària ha estat de 110 euros. A la imatge, els actors de La Perla 29, encapçalats per Pep Cruz, posen a l'escenari del Teatre-Auditori amb una part del públic assistent a la representació.
Foto: Associació d'Espectadors de Ripollet

Pages